Aktivace/Registrace ESET Smart Security/ESET NOD32 Antivirus – Časté otázky

KB Solution ID: SOLN103|Last Revised: November 28, 2011


Důležité:

Pokud jste si zakoupili ESET Cybersecurity for Mac, klikněte zde.

 

Často kladené dotazy

  1. Mám licenci pro 2 a více počítačů a zobrazuje se mi chyba během aktivace, jak mám postupovat?

Pokud se vám během aktivace zobrazuje chybové hlášení (např. "Aktivace nebyla úspěšná"), je to nejspíše kvůli tomu, že jste aktivovali Váš registrační kód na prvním počítači. Aktivace je možná jen poprvé, jakmile ji provedete, obdržíte na uvedenou e-mailovou adresu licenční jméno a heslo, se kterým je možné aktivovat řešení ESET na zbylých PC.

 

POZNÁMKA:

Pokud instalujete a aktivujete na druhém či dalším PC, postupujte následovně:

 

  1. Vložte CD do dalšího PC a spusťte instalaci.
  2. Postupujte dle doporučení v instalačním průvodci.
  3. Jakmile instalaci dokončíte a dostanete se k oknu s Aktivací produktu, ujistěte se, že máte zvolený typ Aktivace pomocí uživatelského jména a hesla a v dalším kroku vyplňte správně jméno a heslo.
  1. Pro další počítač opakujte kroky 1-3.

 

 

  1. Jak aktivuji bezpečnostní řešení ESET?

Pokud jste si zakoupili produkt ESET od prodejce třetí strany, musíte jej aktivovat, abyste tak obdrželi platné uživatelské jméno a heslo. Pro detailní nápovědu o aktivaci produktů ESET navštivte následující článek ve znalostní databázi společnosti ESET: Jak aktivuji a stáhnu produkt ESET?

 

  1. Musím aktivovat produkt ESET?

Pokud jste již obdrželi uživatelské jméno a heslo, pak nemusíte nic aktivovat, ale zkontrolujte, zda jste je zadali správně. Bez správně zadaného jména a hesla se virová databáze, která je důležitá pro maximální zabezpečení, nebude aktualizovat.

 

  1. Jaké heslo mám použít při vyplňování online formuláře?

Heslo pro aktivaci obdržíte uvnitř zakoupené krabice a není v žádném vztahu k uživatelskému jménu a heslu ESET, které Vám bude zasláno e-mailem po úspěšném odeslání aktivačního formuláře. 

 

  1. Proč se mi zobrazuje chybová zpráva, že sériové číslo, které jsem zadal, je nesprávné?

Ujistěte se, že opravdu zadáváte sériové číslo. Rozlišujte malá a velká písmena…..Znak “0” je nula(0), znak “o” je malé o.

 

  1. Jak zjistím, že aktivace proběhla úspěšně?

Otevřete hlavní okno programu kliknutím na ikonu ESET , která je umístěna hned vedle systémového času na panelu úloh Windows, nebo kliknutím na Start Vechny programy ESET ESET Smart Security nebo ESET NOD32 Antivirus. Poté klikněte na Aktualizace  umístěné po levé straně v hlavní nabídce a ověřte, že se řešení ESET úspěšně aktualizuje. Po aktivaci licence trvá zhruba 12-24 hodin, než se zobrazí nové datum ukončení platnosti. Aktivaci můžete také ověřit dle data ukončení platnosti.

Rate this article:
1 2 3 4 5
Please comment on your rating...
We cannot respond to feedback from this form. Requests for assistance should be submitted through your normal support channel.
5 - Definitely
4 - Mostly
3 - Somewhat
2 - Not Really
1 - Not At All